Nytapetserat

Igår var jag hemma hos några kompisar och hjälpte dem sätta upp tapeter. De hade vart i min butik en helg när jag var ledig och tittat ut färg och tapeter så jag visste egentligen inte vad som väntade mig... Men att sätta Boråstapeters Linné i deras kök var ingen match... När jag fick höra att det var Eco Velvets flocktapet som var ämnad att bli fondvägg i sovrummet blev jag inte riktigt lika glad... jag har aldrig prövat att sätta sådana ömtåliga tapeter förrut... Men eftersom fondväggen i köket inte tog så lång tid så blev jag lite nyfiken på att testa att ge mig på den flockade sammetstapeten i sovrummet också. Tycker själv att resultatet blev helt OK...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0