Lite sent ute kanske?

Alla-hjärtans-dag var vi på bio - och sen åt vi lite grekisk mat... En bukett röda tulpaner står i den svarta vasen i vardagsrummet och dofta så gott... Idag har vi ätit frukost ute som vi brukar och vi har besökt loppisar och second handaffärer och promenerat på stan hand-i-hand...
Det har blivit ca 10 cm på min stickning också - jag håller på med ett par mönstrade benvärmare. Gjorde en snabb sjal till en kollega också när jag tappade lusten för mönsterstickningen i fredags efter ett stort antal tappade maskor... *suck*

Och så har jag pysslat ihop några små knapphjärtan och rensat lite i garderoberna...

Så klicka dig hit om du blir köpsugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0