Håll ut!

Nej jag har inte trillat av skotern och brutit nacken - men jag var väldigt trött i armarna efter 2 dagars oavbrutet gasande så hålla i ett par stickor var inte att tänka på. Sen har jag haft fullt upp med annat viktigt; som fotboll, tandläkaren, yoga, packa upp, gosa med pojkvän osv... ja ni fattar...

Ikväll tänkte jag eventuellt köra igång på benvärare nummer 2 av Ilsefins benvärmare men eftersom benvärmare nummer 1 varken blev rak eller rätt mönstrad tror jag det kanske får bli 3 benvärmare... Vi får väl se :-D
Men efter en veckas frånvaro från stickandet så är jag jättesugen på att komma igång igen...

Imorgon är jag ledig hela dagen så då kanske jag hinner med att sticka lite också och börja planera mitt första "hemlispaket" till min vän som också bor norröver tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0