Nu gick det inte längre...

Min plånbok har ju sjungit på sista versen länge nu - den är skamfilad, sliten, smutsig och trasig... och idag när jag skulle handla så gick dragkedjan sönder och jag insåg att nu måste jag göra något... 

Jag gjorde ju ett tappert försök att sy en ny tidigare men då blev den för liten på alla håll. Då blev jag lite sur och har liksom inte känt för att göra ett nytt försök - men nu gick det inte längre...

Det som utmärker min plånbok är att det finns plats för alla mina kort och så stoppar jag i en liten börs som jag har småpengar i...

Den förra hittade jag i Paris våren 2006 och den har vart med mig varje dag sen dess - för den har varit så himla perfekt!

Nu får vi se om jag kan komma att trivas med den nya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0