Sjunger ensamhetens lov

Jag brukar säga att jag är den med mest fritid av alla jag känner... Men jag måste nog ta tillbaka det :-D
Veckan som gått har innehållit ett besök på badhuset, flera timmars stickjunta med vännerna, ett välbehövligt yogapass och igår bio och middag på grekisk restaurang med sambon...
Vi såg 'Män som hatar kvinnor' och jag är faktiskt mycket nöjd. Jag har läst alla bäckerna och ÄLSKAR dem! Och jag tycker att filmen följde böckerna väldigt bra - som jag minns dem iallafall...

Innan bio var jag hemma och bytte kläder och tog in posten. Jag hade fått en avi på något som var för stort för att dela ut...
-Hmm, men jag väntar ju inte på nåt vad jag vet... tänkte jag...
Men så kom jag på - det måste vara från min "hemlis" Åsa... och det var det!!!

Tack så väldigt mycket för det fina paketet! Bilder och mer detaljerad beskrivning kommer inom kort...

Idag har jag halvdag och har faktiskt avbokat en aktivitet för att få vara lite ensam - på mitt absoluta favoritställe att vara "ensam" på :-D nämligen Ullared!!!



Det har gapat tomt i mina "hamsterförråd" av shampo, tvål och tandkräm länge nu... så idag bär det av runt lunch...

Det ska bli skönt att bara få strosa i egna tankar och titta och prova och plocka på sig saker som inte gräver stora hål i plånboken...

Sen bär det hem igen för en mysig fredagskväll med sambon :-D

Vad gör ni när ni vill vara för er själva en stund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0